A1 - Neurometryczny system śledzenia wzroku
Student używa systemu śledzenie wzroku jako narzędzia pomiarowego do wykrywania biomarkerów zaburzeń neurologicznych. Dla różnych zaburzeń neurologicznych występują charakterystyczne wzorce ruchów gałki ocznej. Śledzenie patologii w wykonywanych ruchach oczu, które mogą świadczyć o np. rozwijającej się chorobie Alzheimera lub Parkinsona. Na podstawie badań różnych możliwości pomiarowych do oceny nieprawidłowości w ruchach gałek ocznych, student konceptualizuje projekt systemu i rozwiązań dla automatycznego narzędzia do przesiewowych badań diagnostycznych.
B1 - Śledzenie wzroku w aplikacji mobilnej
Analiza problematyki przechwytywania i przetwarzania obrazów na urządzeniach mobilnych oraz opracowanie praktycznej aplikacji wykorzystującej śledzenie wzroku jako jej podstawową funkcjonalność.
B2 - Aplikacja mobilna analizy afektywnej
Opracowanie aplikacji mobilnej, której główną funkcjonalnością będzie analiza mimiki i ekspresji twarzy podczas wykonywania predefiniowanych zadań (np. grania w grę, czytania, wypełniania testu, wideorozmowy z lekarzem, rozmowy kwalifikacyjnej, itp.). Wykres reakcji emocjonalnej może być przesyłany na żywo do odbiorcy lub analizowany i porównywany ze oczekiwanym wzorcem, po wykonaniu określonego zadania.
B3 - Aplikacja mobilna BCI
Opracowanie aplikacji mobilnej, której główną funkcjonalnością będzie analiza EEG jako wejściowego sygnału sterującego.
C1 - Projekt koncepcyjny autorskich gogli VR
Student projektuje układ gogli HMD. Dobiera wyświetlacz, projektuje układ optyczny, programuje mikrokontroler, a obudowę wytwarza na drukarce 3D. Następnie porównuje autorską konstrukcję do rozwiązań komercyjnych pod kątem parametrów technicznych i programowych.
C2 - Foveated rendering w VR
Student projektuje i wykonuje eksperymenty sprawdzające możliwość podniesienia wydajności działania aplikacji VR oraz redukcji ilości koniecznych do wykonania obliczeń w oparciu o selektywną zmianę jakości renderowania w funkcji skupienia wzroku użytkownika.

