Podstrona: Propozycje tematów / Wizytówka pracownika PRz

Propozycje tematów

A1 - Neurometryczny system śledzenia wzroku

Student używa systemu śledzenie wzroku jako narzędzia pomiarowego do wykrywania biomarkerów zaburzeń neurologicznych. Dla różnych zaburzeń neurologicznych występują charakterystyczne wzorce ruchów gałki ocznej. Śledzenie patologii w wykonywanych ruchach oczu, które mogą świadczyć o np. rozwijającej się chorobie Alzheimera lub Parkinsona. Na podstawie badań różnych możliwości pomiarowych do oceny nieprawidłowości w ruchach gałek ocznych, student konceptualizuje projekt systemu i rozwiązań dla automatycznego narzędzia do przesiewowych badań diagnostycznych.


B1 - Śledzenie wzroku w aplikacji mobilnej

Analiza problematyki przechwytywania i przetwarzania obrazów na urządzeniach mobilnych oraz opracowanie praktycznej aplikacji wykorzystującej śledzenie wzroku jako jej podstawową funkcjonalność.


B2 - Aplikacja mobilna analizy afektywnej

Opracowanie aplikacji mobilnej, której główną funkcjonalnością będzie analiza mimiki i ekspresji twarzy podczas wykonywania predefiniowanych zadań (np. grania w grę, czytania, wypełniania testu, wideorozmowy z lekarzem, rozmowy kwalifikacyjnej, itp.). Wykres reakcji emocjonalnej może być przesyłany na żywo do odbiorcy lub analizowany i porównywany ze oczekiwanym wzorcem, po wykonaniu określonego zadania.


B3 - Aplikacja mobilna BCI

Opracowanie aplikacji mobilnej, której główną funkcjonalnością będzie analiza EEG jako wejściowego sygnału sterującego.


C1 - Projekt koncepcyjny autorskich gogli VR

Student projektuje układ gogli HMD. Dobiera wyświetlacz, projektuje układ optyczny, programuje mikrokontroler, a obudowę wytwarza na drukarce 3D. Następnie porównuje autorską konstrukcję do rozwiązań komercyjnych pod kątem parametrów technicznych i programowych.


C2 - Foveated rendering w VR

Student projektuje i wykonuje eksperymenty sprawdzające możliwość podniesienia wydajności działania aplikacji VR oraz redukcji ilości koniecznych do wykonania obliczeń w oparciu o selektywną zmianę jakości renderowania w funkcji skupienia wzroku użytkownika.


Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.