Podstrona: Programowanie aplikacji mobilnych / Wizytówka pracownika PRz

Programowanie aplikacji mobilnych

Jednostka prowadząca: Katedra Informatyki i Automatyki

  • 6 semestr, informatyka st. I-go stopnia
  • ECTS: 3

Karta przedmiotuMateriały


Wykłady, 25 godzin

  1. Wprowadzenie do aplikacji mobilnych
  2. Architektura aplikacji mobilnych
  3. Projektowanie UI/UX
  4. Programowanie natywne​: Android
  5. Progressive Web App
  6. Cross-platform​: Flutter, React Native
  7. Technologie immersyjne: VR/AR
  8. Testowanie aplikacji mobilnych
  9. Integracja z backendem
  10. Publikacja i marketing aplikacji mobilne
  11. Dostępność cyfrowa, WCAG
  12. Zaliczenie

Laboratoria, 15 godzin

  1. Nawigacja pomiędzy ekranami i Interfejs użytkownika
  2. Hello Mobile World — pierwsza aplikacja w Android Studio, Flutter lub React Native
  3. Architektura aplikacji mobilnych​
  4. Zasoby i multimedia
  5. Sensory i kamera
  6. Testy i optymalizacja
  7. Build and Release

Flutter Material component widgets - Flutter provides a variety of visual, behavioral, and motion-rich widgets that implement the Material 3 design specification. Material 3 is the default design language of Flutter, enabling you to design and build beautiful, usable apps that can adapt to any platform.

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.